»Nove igričarske platforme in spreminjajoča se demografska slika uporabnikov snovalce iger spodbujajo k odmiku od pristopa, ki temelji na končnem izdelku, k pristopu, ki poudarja samo izkušnjo igranja iger.«
»Spoprijemanje z demografskimi spremembami in demografskimi izzivi, ki jih doživljamo v tem času in ki nas čakajo v prihodnje, mora biti strateško, celostno in vztrajno.«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
»S telesom vstopamo v prostor in ga zaznavamo, hkrati pa prostor skozi naše telo vstopa v nas: telo torej postane liminalno območje prehajanj resničnosti. Dvom o zanesljivosti spreminjajoče se stvarnosti, ki je v današnjem svetu tako zelo prisoten, umetnica izkoristi kot vabilo za vstop v na videz statične postavitve, v katere gledalec z lastno telesno dinamiko vnaša nov pomen in postane aktivni udeleženec spreminjajoče se resničnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju